U M U T  
H A S T A N E S İ

SKS Kalite Yönetimi

SKS Kalite Yönetimi

Yönetim olarak hedefimiz, kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirmek ve geliştirmek üzere gerekli faaliyetleri planlamak ve hayata geçirmektir.

Hizmet sürecinde temel prensibimiz, hasta odaklı yapılanmayı esas alarak, hasta memnuniyetini en üst düzeyde tutmaktır.

Teknolojik ve bilimsel gelişmeleri yakından takip ederek hizmet sürecine dahil etmek, böylece sağlık hizmetinin kalitesini sürekli arttırmaktır.

Hastalarımızın, tedarikçilerimizin ve çalışanlarımızın beklenti ve taleplerini en üst düzeyde karşılamaya çalışarak, onlara güven duydukları bir ortam sağlamaktır.

Çalışanlarımızı eğitimlerle sürekli destekleyerek, gelişimlerine katkıda bulunmak ve iyileştirme süreçlerinde etkin olarak yer almalarını sağlamaktır.

¬ Kalite Yönetim Birimi Yapısı
¬ Komiteler ve Komite Üyeleri
¬ Sosyal Sorumluluk Projeleri
¬ Kalite Çalışmaları
¬ Öz Değerlendirme Planı
¬ Eğitim Planları
¬ Sağlıkta Performans ve Kalite Yönergesi
¬ Hasta ve Çalışan Güvenliği Yönetmeliği
¬ Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi ve Kalite Geliştirme Daire Başkanlığı